Schimb de mesaje intre piloti si tehnicieni

📂This entry was posted in

Schimb de mesaje intre piloti, tehnician si secund, notate in jurnalul aeronavelor:
– P: Cauciucul principal de pe stanga aproape ca trebuie schimbat.
S: Aproape schimbat cauciucul principal de pe stanga.
– P: Zborul ok, doar “aterizarea automata” cam dura.
S: “Aterizarea automata” nu este instalata pe acest avion.
– P: Joaca ceva la bord.
S: Strans ceva la bord.
– P: Gaze moarte pe parbriz.
S: Comandat gaze vii.
– P: Semn de o scurgere la echipament aterizare dreapta.
S: Semn inlaturat.
– P: Franele de frecare blocheaza valvele de viteza.
S: Asta le este scopul.
– P: Sistemul IFF inoperabil.
S: Sistemul IFF intotdeauna inoperabil daca este OFF.
– P: Suspectez crapatura in parbriz.
S: Suspectez ca ai dreptate.
– P: Motor 3 lipsa.
S: Gasit motor 3 pe aripa dreapta dupa ce l-am cautat putin.
– P: Avionul merge caraghios.
S: Avertizat avionul sa stea drept, sa zboare cum trebuie, si sa ia lucrurile in serios.
– P: “Radarul tinta” bazaie.
S: Reprogramat “radarul tinta” sa cante cum trebuie.
– P: Soricel la bord.
S: Instalat pisica.
– P: Zgomot de sub bord. Suna ca un pitic care bate ceva cu ciocanul.
S: Confiscat ciocanul de la pitic.